0 oy
282 göst.
19 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (159 puan) sordu
Kızlar 11+2 haftalık hamileyim nerdeyse hergün başım ağrıyor bu gebelikten dolayı olabilirmi sizce yaşayan var mı?
Gebelik haftası 11+2

7 Cevap

0 oy
19 Mart 2021 (375 puan) cevapladı
Evet canım senin haftalarindayken benim de basım çok agrirdi iki gün başımi yastıktan kaldiramazdim sonra geçerdi iki gün sonra yine agrirdi . Paroldan başka bişey kullanamazdim o da çok fayda etmezdi zaten şu an 36+2 olduk sukir az kaldı 
19 Mart 2021 (159 puan) yorumladı
Maşallah canım rabbim kucagına almayıda nasip etsin inşallah bende o haftaları görürüm
19 Mart 2021 (375 puan) yorumladı
Amin inşallah canım
-Reklam-
0 oy
19 Mart 2021 misafir cevapladı
Hemen hemen her gebelikte bas agrisi olabilir.

Daha once migreniniz varsa sik tekraralar

Bas agrisi yaninda, gozde isik cakma ve bulaniklik varsa tansiyon olabilir duzenli kontrol edilmesi gerekir

Mesela sinuzit probleminiz varsa tetiklenebilir.

Gun içinde yeterli.miktarda su icmemis olabilirsiniz.
0 oy
19 Mart 2021 (358 puan) cevapladı
İnanki benimde öyle bende 14 haftalık hamileyim her gün tülbent üstüne tülbent takıyorum geçsin diye ama geçmiyor birde toza alerjim vardı bu hamileliktn dolayı hepten azdı galiba günde en az 30 sefer hapsiriyom artık öyle bı dengemi şaşırdım ki Allah cümlemizin yardımcısı olsun 
0 oy
19 Mart 2021 (272 puan) cevapladı
Diğer gebeligimde hep ağrıdı bunda 35 haftalık olduk bir günüm bir saatim ağrısız geçmiyor sadece uyuyunca hissetmiyorum
0 oy
19 Mart 2021 (2 puan) cevapladı
Ben de bugün 11 hafta 2 günlüğüm benm hafif hafif oluyo ama kişiden kişiye değişiyo tabi benim internetten araştırdığıma göre bu haftalarda normal diyo tabi doktorunuzada sorun bi
0 oy
19 Mart 2021 (110 puan) cevapladı
Ben hastaneye gidip parolun serumunu taktriyordum o iyi geliyor 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 197 göst.
0 oy
10 cevap 367 göst.
0 oy
1 cevap 231 göst.
0 oy
4 cevap 433 göst.

1,512,775 soru

24,673,578 cevap

367,411 kullanıcı

...