0 oy
150 göst.
18 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (393 puan) sordu
Kızlar rica ediyorum burda bi derdini sıkıntısını ağrısını karin sertliğini yazan herkeze "CANIM O HAFTALARDA NORMAL MERAK ETME" diye yorum yapmayin! Hamilelikte hersey normal degildir heleki karin sertliği hic degildir. Bu sekilde bazilarinin hastaneye gitmesini engelleyip hakkina girmeyin can taşıyoruz! En ufak birseyde gidilsin hastaneye çünkü heran hersey olabilir!!

33 haftada karin sertliği var dedim ve dünden beri hastanede yatiyorum erken dogum riskim var soylemesem farkedilmicek alttan kontrol yapılmadığı icin her seferinde.. O yüzden kimseye normal demeyin 
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 154 göst.
0 oy
2 cevap 546 göst.
0 oy
11 cevap 1,158 göst.
11 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Acemianney (61 puan) sordu

1,512,404 soru

24,668,711 cevap

367,145 kullanıcı

...