4gunum kaldi varmi
acaba
Yeniden kabinin icine koydum,ama kabin icinde belli olmuyor,o yuzden actim
Bu da sabah yaptiklarim,2si pozitif,1i negatif
Daha yakindam cektim
1,512,457 soru
24,669,392 cevap
367,171 kullanıcı