0 oy
169 göst.
18 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (400 puan) sordu
Bugun sabahtan beri cok belim agriyodu simdi siddetlendi yatiyorum daha cok agriyoo yuruyunce batma hissi oluyo adim atamiyorum bebek surekli toplaniyo ayaktayken dun dokotrdaydim nst cekildi ama sancim yoktu hiç su an cok belim agriyo adet dancisi gibi normalmi 37+4

1 cevap

0 oy
18 Mart 2021 (303 puan) cevapladı
Acile bi git tatlım sanci aralıklı olarak olur ve belden başlayıp kasikta biter yada tersi olur bu sanci ağrısı olur sadece bel ağrısıysa gözükmeniz iyidir 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 231 göst.
15 Aralık 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mustafayeva Firuze (86 puan) sordu
0 oy
3 cevap 385 göst.
2 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gebes (16 puan) sordu
0 oy
1 cevap 240 göst.

1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...