Bende 6+4 haftaligim karın ağrım oluyor gün içerisinde adet sancı gibi doktora gittim bugün bebeğin yerleşme agrisida olabilir dusukte olabilir dedi o yüzden dikkat et ve istirahat et dedi
1,512,191 soru
24,666,093 cevap
366,981 kullanıcı