0 oy
195 göst.
17 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (679 puan) sordu
Hamileyken lazere giren varmı hanımlar
Gebelik haftası 7+3

1 cevap

0 oy
17 Mart 2021 (124 puan) cevapladı
Gebeliğin 2 ayına kadar bilmiyodum hamile olduğumu girdim bı zararı yok lazerin u v ışınları yok ultrasyon gibi düşün telaşlanma yani ama devam etme cnm tekrardan tüylenicek her yerin hormonlardan dolayı sana tavsiyem lazerini dondur gebelikten sonra devam et
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 365 göst.
0 oy
3 cevap 615 göst.
0 oy
2 cevap 363 göst.
0 oy
2 cevap 286 göst.

1,512,472 soru

24,669,562 cevap

367,183 kullanıcı

...