0 oy
555 göst.
16 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (166 puan) sordu
Arkadaşlar mantar vardı kaşıntı akıntı doktor da travazol ve Vagi-Hex yazdı aldım ama içinde 12 tane var ve reçete şeklinde verdiği kağıtta kullanım şekli ağızdan (oral) yazıyor ama eczacı vajinal fitil dedi geceleri bır tane dedi aranızda kullanan var mı? Hepsini kullanacak miyim 12 gün bir de ağızdan kısmını yanlış yazmıştır sisteme değil mi vajinal fitil bu 

3 Cevap

0 oy
16 Mart 2021 (166 puan) cevapladı
Kızlar hiç mi bilen yok
-Reklam-
0 oy
16 Mart 2021 (121 puan) cevapladı
Vajinal kullaniliyo canm
0 oy
16 Mart 2021 (779 puan) cevapladı
Ben geçen haftalarda kullandım bende vijinal aldım ama dikkatli ol ilaç çok sert ve sivri çok ileri itme bende pek fayda etmedi 8 tame kullandım bıraktım 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 638 göst.
0 oy
1 cevap 663 göst.
18 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Handan14 (53 puan) sordu
0 oy
1 cevap 3,331 göst.
6 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Evrimm (16 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...