0 oy
329 göst.
16 Mart 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1,920 puan) sordu
2 li tarama sonucu e nabız a girmiyor mu? Yoksa  sadece Dr den mi almamız gerek sonucu 
Gebelik haftası 13+2

3 Cevap

0 oy
16 Mart 2021 (1,233 puan) cevapladı
Doktorunuz grafiği yorumluyor e manızda grafik çıkmıyor:)
-Reklam-
0 oy
16 Mart 2021 (2,254 puan) cevapladı
E nabız da sadece kan değeri çıkıyor grafik için doktora görünmeniz gerekiyor
16 Mart 2021 (669 puan) yorumladı
Canim dün yaptırdım daha 1 gün gecti yani
16 Mart 2021 (2,254 puan) yorumladı
Hayır çıkmaz özelde 10 günü buluyor devlet hastanesinde 15 gün sonra çıkıyor hatta
16 Mart 2021 (669 puan) yorumladı
Bana da 10 gün demişlerdi de kan degeri neden cikmis onu anlamadım
16 Mart 2021 (2,254 puan) yorumladı
Benimde hemen çıkmıştı kan değerleri ama grafik için 10 gün bekledim
16 Mart 2021 (669 puan) yorumladı
Anladım bende bekleyim madem kan degeri ile bi bağlantısı yok sanirim sonuçların
0 oy
16 Mart 2021 (238 puan) cevapladı
Doktoruuzdan almaniz gerekiyor

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 162 göst.
0 oy
2 cevap 377 göst.
0 oy
1 cevap 239 göst.
0 oy
3 cevap 341 göst.

1,512,747 soru

24,673,262 cevap

367,384 kullanıcı

...