0 oy
352 göst.
16 Mart 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (354 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar ben 9 hafta lık hamileyim hiç bir şey yiyemiyorum ilk öğrendiğim zaman bile göbeğim daha büyük tü şu an gittikçe eriyor göbeğim hiç iştahım yok mide yanma problemim var ne yapabilirim bebeğimin gelişimini etkiler mi ilk gebeliğim birde iştah sorununu nasıl giderebilirm?? 
Gebelik haftası 9

1 cevap

0 oy
17 Mart 2021 (374 puan) cevapladı
Takviye alın decavit bu haftalarda veriliyor mu bilmiyorum ama sprun isterseniz doktorunuza. Birde mide bulantı sorununuz yoksa kahvaltı da kendinizi biraz zorlayın mutlaka ihmal etmeyin hatta fazla yemeye çalışın. Önemli çünkü.
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...