0 oy
261 göst.
15 Mart 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (117 puan) sordu
Merhaba hanımlar 4+2 lik hamileyim beta 238 çıktı sizce dusukmu acaba yoksa normalmi daha önce kimyasal gebelik geçirmiştim o yüzden aklıma takildi

1 cevap

0 oy
15 Mart 2021 (1,420 puan) cevapladı
Boyle anlaşılmazdı iki günde bir ölçülmesi lazim 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 389 göst.
0 oy
0 cevap 124 göst.
0 oy
2 cevap 298 göst.

1,512,765 soru

24,673,443 cevap

367,406 kullanıcı

...