0 oy
207 göst.
15 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (877 puan) sordu
Kızlar aclık tokluk sekeri normal cıkıp seker yüklemesi yüksek cıkan oldumu?  Cünkü ben aclık tokluk sekerim normal cıkarsa yükleme yaptırmak istemiyorum 

1 cevap

0 oy
15 Mart 2021 (659 puan) cevapladı
Ben de yaptirmayi dusunmuyordum ama bebege bir zarari yok. Tum avrupa ulkelerinde yapilan rutin bir test. Ozellikle ailenizde seker hastaligi olan varsa mutlaka yaptirin. Zaten gun icinde yediginiz tatlilardan da o kadar seker aliyorsunuz
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,441 soru

24,669,200 cevap

367,164 kullanıcı

...