0 oy
353 göst.
6 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (85 puan) sordu

merhaba 11+4günlük hamileyim afedersiniz bazen vajinamdan iceri sanki bıçak saplıyolar anlık oluyo geçiyo bu haftalarda normal mi? şimdiden teşekkür ederim

3 Cevap

0 oy
6 Ekim 2018 (957 puan) cevapladı

Benimde öleydi canım olur ole buyuyor bebek

-Reklam-
0 oy
6 Ekim 2018 (199 puan) cevapladı

Normal canim kasik rahim agtilari oluyormus ben sormustum gerci neden normal bilmiyorum ama sordugumda normal olucak onlar 4 aydan sonra karninin ici yirtiliyo gibi hissediceksin karnin buyumeye basladikca demisti

0 oy
6 Ekim 2018 (898 puan) cevapladı

Bende aynılarını yaşamıştım normal deniyo ama herkes bir değil tabiki rahatsız edici durumda çok sık olursa bence doktora git

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 141 göst.
0 oy
11 cevap 1,548 göst.
0 oy
4 cevap 443 göst.
15 Ekim 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Dudu1520 (47 puan) sordu

1,512,532 soru

24,670,467 cevap

367,226 kullanıcı

...