4 gün önce adetim gecikti diye test yaptım.bugun kanamam var.acile gittim ultrasonda gebelik gözükmüyor dedi.kan aldı.2 3 saat sonra çıkacak.cok merak ettim dış gebelik olabilir mi bu.o yüzden mi böyle oldu.tecrubesi bilgisi olan yazabilir mi
1,512,150 soru
24,665,552 cevap
366,953 kullanıcı