0 oy
311 göst.
13 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
iyi akşamlar.35 haftalığız 4 kez çektirdiğim nstm de düz ve stabil çıktı doblere gönderdi doktor dobler (detaylı ultrason)temiz çıktı hamdolsun.ama sorun nerde çözülemedi.
Gebelik haftası 35+1

3 Cevap

0 oy
13 Mart 2021 (3 puan) cevapladı
başına gelen ya da bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi 
-Reklam-
0 oy
13 Mart 2021 (951 puan) cevapladı
Düz çıkması sancın olmadığı anlamina gelmiyor mu kusura bakma henuz 30 haftalik hamileyim bilgim yok
13 Mart 2021 (3 puan) yorumladı
sancı olarak değil de çocuğun ritmiyle olan sorunluydu hep
0 oy
13 Mart 2021 (471 puan) cevapladı
Bu hafta yorulmuşmuydun canım kordon dolanması falan çıkmadıysa sıkıntı yoktur sadece dinlen ve tatlı tüketip sol yanına yat mutlaka canım
13 Mart 2021 (3 puan) yorumladı
teşekkür ederim  canım.evet yorgunluğum vardı ve ikinci gün çektirdiğim de 9 aylık yeğenimi kaybettik önün etkisi olabilir diye düşünüyoruz
13 Mart 2021 (471 puan) yorumladı
Başınız sağ olsun canım ondan kaynaklanmıştır annede streste bebeği uyutur

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 374 göst.
9 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eray.101 (77 puan) sordu
0 oy
2 cevap 307 göst.
6 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Happymommy (513 puan) sordu
0 oy
2 cevap 390 göst.
25 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde A.ays16 (19 puan) sordu
0 oy
2 cevap 261 göst.
18 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde nevruzatakur (212 puan) sordu

1,512,745 soru

24,673,304 cevap

367,390 kullanıcı

...