0 oy
211 göst.
12 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (54 puan) sordu

Merhabalar, biraz özel bir soru olacak ama soracak kimsem olmadığı için sevgili hamişlere danışmak istedim. Hamileliğinizin kaçıncı haftasında eşinizle yakınlaşmayı bıraktınız? Veya bırakmayıp başına erken doğum vs. gelmiş olan var mı? Şimdiden teşekkürler, herkese kolay doğumlar. 


Gebelik haftası 30+5
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 319 göst.
0 oy
11 cevap 945 göst.
0 oy
6 cevap 555 göst.

1,512,607 soru

24,671,252 cevap

367,275 kullanıcı

...