0 oy
440 göst.
12 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (340 puan) sordu

image

kızlar slm tiroit yüksek çıktığı için doktor bu ilaç verdi 

Hamileyim aranızda hamileyken bu ilaç kullanan varmı 

Bir zararını gordunuzmü

Gebelik haftası 13 5

1 cevap

0 oy
13 Mart 2021 (105 puan) cevapladı
Ben kullandım. Bi zararı olmadı. Bir kaç ay sonra tiroidim normale döndü azaltarak bıraktırdı doktorum. Asıl kullanmayınca büyük sıkıntı olur 
13 Mart 2021 (340 puan) yorumladı
Tm cnm bende bugün kulanmaya başladım bebeğe bir zarar olur mu diye korktum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 229 göst.
5 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pelinsu_pln (22 puan) sordu
0 oy
0 cevap 90 göst.
0 oy
2 cevap 330 göst.
3 Eylül 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Bsrakndr (67 puan) sordu

1,512,597 soru

24,671,189 cevap

367,272 kullanıcı

...