0 oy
210 göst.
11 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (107 puan) sordu
Merhaba 22haftalıkken kanama ile hastaneye gittim rahim ağzı kısalığım çıktı 15mm kadar düştü ilaçlar ve iğne ile 30mm yükseldi dün kontrole gittiğimde 3.5cm olduğunu söyledi doktor bu durumu yaşayan var mı kaçıncı haftaya kadar geldiniz çok korkuyorum
Gebelik haftası 26+2

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...