0 oy
348 göst.
11 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (29 puan) sordu
Kizlar sol kasigim agriyor 4 haftalık hamileyim.normalmi sizce
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
11 Mart 2021 (12 puan) cevapladı
Normal tabi ki kanaman olmadığı sürece korkma yerleşme ağrıları bunlar birkaç haftaya geçer önemli olan kanaman olmaması kendini cok yorma ve ağır kaldırma cnm 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 278 göst.
8 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 4el.f (41 puan) sordu
0 oy
1 cevap 296 göst.
0 oy
3 cevap 452 göst.
6 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ESRASERHAT (81 puan) sordu
0 oy
0 cevap 184 göst.
6 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ESRASERHAT (81 puan) sordu

1,512,700 soru

24,672,712 cevap

367,356 kullanıcı

...