0 oy
109 göst.
11 Mart 2021 Doğum kategorisinde (114 puan) sordu
Mrb anneler bebegik 11 gunluk dun sariliktan yatiş verdiler sariliği 15 ti bugun çkarttlar 9 a duşmuş ben emzircem ama ne yaparsam yapim uyanmyor bide azck emyo yine uyuya kalyo bazende memeyi agzndan ckartyo herseyi denyorum burnunu cekyirm topklarna vuryorm olmyo korkyorum sarligi tekrar yukselir dye  ne yapmalym
Kapatılma nedeni: Bebek bakım bölümüne sorabilirsiniz

1 cevap

0 oy
11 Mart 2021 (701 puan) cevapladı
Benım kızımda öyle oldu canım sık sık emzirmeden düşmez bir şekilde uyandır bebeği azda olsun emsin bağırsakları boş kalmaması gerekiyor önemli olan o ben korkuma yarım saatte bir emzirdiğimi biliyorum az emdiği için
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,321 soru

24,667,730 cevap

367,080 kullanıcı

...