Kizlar dün kanamam olduğunu söylemiştim bugün doktora gittim bebeginin kalp atışı yok ölmüş dedilerhemde bi kaç gün önce galiba ineğin arkamdan koşturmasindan dolayi oldu bu durum oklarin hepsi oraya dönüyor çok korktum o zaman bayada koşmuştum çok üzgünüm
1,512,633 soru
24,671,512 cevap
367,283 kullanıcı