Sizce normal mi acaba
En kalinligi normal canim benimki 1.71 seninkide normal 2.5 ve ustu anormal ayrica cinsiyetin bellimi kız olabilir senin fb-hcg 50 nin ustu kız altı erkek diyorlar
Guzelim biz tıp okumadikki.bunu en iyi dr un bilir.gostermedinmi dr una.ayrica kagitta yazmiyormu yuksek veya dusuk risk die.
güzel görünüyor bu değere göre sanırım cinsiyeti kız
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı