0 oy
133 göst.
10 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (799 puan) sordu
Hepinizin kandili mübarek olsun. İlk gebeliğim kimyasal oldu şimdi ikinciye hamileyim haftaya ilk muayene var. Lütfen dua edin sağlıklı olsun kalbi atsın kese de bebek de yerinde olsun lütfen bende dua ederken bütün hamile ve anneleri diye söylüyorum hep 
Gebelik haftası 6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 491 göst.
16 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Eymen_&_egemen (18 puan) sordu
0 oy
1 cevap 166 göst.
26 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugce_unlu24 (30 puan) sordu
0 oy
7 cevap 528 göst.
23 Şubat 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Esen656 (423 puan) sordu

1,512,325 soru

24,667,746 cevap

367,080 kullanıcı

...