Hanımlar gebe okuluna giden varmi
Elimden geldiğince katıldım.
Benim gttiğim hastanede 3 seanstan oluşuyor ilkine gittim ikinci 30.haftada diğeri 35-36. Haftada demişti görevli ebe nasip olursa diğer iki seansa da gitmeyi düşünüyorum canım
1,512,706 soru
24,672,803 cevap
367,361 kullanıcı