0 oy
150 göst.
10 Mart 2021 Doğum kategorisinde (160 puan) sordu
Merhaba kızlar ben dogum yapalı 13 gün oldu bebegim topuk kanı verdim sağlık ocağına bugün beni aradılar hastaneye gitmem gerektiğini söylediler yarn gelsem ddgmde tam ddlr sizce neden hastaneye yönlendirdiler kötü bir şey mi var çok korkyrm 
Gebelik haftası Dogdu
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 284 göst.
29 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Gul42 (2 puan) sordu
0 oy
7 cevap 546 göst.

1,512,675 soru

24,672,177 cevap

367,321 kullanıcı

...