0 oy
420 göst.
9 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kizlar kizim olacak Beren Hira ismi nasil sizce 37 .haftadayim hala cok kararsizim 
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

3 Cevap

0 oy
10 Mart 2021 (327 puan) cevapladı
Beni de DEREN koyacam soyadımız uzun olduğundan tek işim tercih ettik hep gülüyoruz bitane daha olursa o da beren olsun diye :) adıyla büyüsün inşallah 
-Reklam-
0 oy
10 Mart 2021 (90 puan) cevapladı
Gayet güzel 
0 oy
10 Mart 2021 (234 puan) cevapladı
Ben de beren koycam kızımın adini kulaga cok hoş naif geliyor 

1,512,294 soru

24,667,240 cevap

367,056 kullanıcı

...