0 oy
181 göst.
9 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (108 puan) sordu

Selam kizlar bugün 3 lü tarama test sonucum çıktı geç olduğu için doktora gidemedim.acaba siz bu sonuçta bi sıkıntı var mıdır?

image

Gebelik haftası 18+4

1 cevap

0 oy
9 Mart 2021 misafir cevapladı
Grafik olması lazım canım onuda yaptırdığın hastanede veriyorlar. Bu sadece kan sonucu.
9 Mart 2021 (108 puan) yorumladı
Yaaa ben sadece bu sandim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 713 göst.
0 oy
1 cevap 410 göst.
0 oy
5 cevap 405 göst.
0 oy
1 cevap 212 göst.
30 Nisan 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde Deryaali (228 puan) sordu

1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...