0 oy
206 göst.
9 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (545 puan) sordu
Kızlar 37 haftalık hamileyim bebeğim ters duruyor başı resmen kaburgamin içinde ikinci gebeligim ilki normal doğum du doktorlar sezeryan dedi bebegin dönmesi için yapabileceğim birşey varmı 
Gebelik haftası 37+1

1 cevap

0 oy
9 Mart 2021 (1,389 puan) cevapladı

Nasibinde ne varsa onu yaşar önüne geçemezsin. Sezeryan olması belki onun için daha hayırlı olacak akışına bırak Rabbimin dediği olur <3

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 505 göst.
3 Temmuz 2024 Doğum kategorisinde Fat_maa (572 puan) sordu
0 oy
2 cevap 313 göst.
14 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugba5858 (82 puan) sordu
0 oy
11 cevap 784 göst.
8 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde B34 (39 puan) sordu
0 oy
14 cevap 1,134 göst.
16 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 3mhnads (1,711 puan) sordu

1,512,709 soru

24,672,844 cevap

367,364 kullanıcı

...