0 oy
289 göst.
8 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (69 puan) sordu
merhaba guzel anne adaylari almanyada yasiyorum ve nerdeyse 33 haftalik hamileyim  placenta previa dendi yani bebegin esi ondeymis kesinlikle sezeryen olman gerkir dedi doktorum bu durumu yasayan var mi kac haftalik aliyorlar ameliyata

2 Cevap

+1 oy
8 Mart 2021 (68 puan) cevapladı
38 haftalik alınıyor kanaman olacak o yüzden normal doğum olmaz deniliyor benimde öyle 3 gebeliğim öncekilerde yoktu hayırlısı sağlıkla kucağımiza alalım inşallah 
-Reklam-
0 oy
8 Mart 2021 (89 puan) cevapladı
Benim kizimda esim ondeydi 38.haftada sezeryan oldum 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 391 göst.
0 oy
3 cevap 469 göst.
16 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Kocaeliii (245 puan) sordu
0 oy
7 cevap 973 göst.
20 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Miracın Annişi (1,210 puan) sordu
0 oy
4 cevap 770 göst.
25 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde sdf (178 puan) sordu

1,512,160 soru

24,665,709 cevap

366,966 kullanıcı

...