Erken gebelik testi yaptim bugun .Dun normal testte silik cikmisti.Kan testi vereim henuz cikmadi .Sizce gebelik var mi?
Var abla hayırlı uğurlu olsun Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah darısı başıma
1,512,684 soru
24,672,295 cevap
367,327 kullanıcı