0 oy
191 göst.
8 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (12 puan) sordu
8haftalik hamileyim aşırı bel ağrım var normal midir yaşayan var mi
Gebelik haftası 8

1 cevap

0 oy
9 Mart 2021 (205 puan) cevapladı
Canım gebeligin ilk aylaridna normal benim düşük riskli bir gebeliğim oldu ve daha çok ağrım oluyordu bu yüzden belki düşük riskin vardır en iyisini doktor bilir ama sen kontrolüne kadar kendini yorma dinlen bol bol 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 160 göst.
0 oy
5 cevap 376 göst.
0 oy
3 cevap 522 göst.

1,512,431 soru

24,669,014 cevap

367,156 kullanıcı

...