0 oy
426 göst.
8 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (23 puan) sordu
Ben 11 haftalık hamileyim, dudağımda uçuk çıktı daha önce de teremeycin diye bir krem vardı ondan sürdüm acaba bişey olur mu, kullanan var mı,  bebeğe zarar verir mi 
Gebelik haftası 11

6 Cevap

0 oy
9 Mart 2021 (3,950 puan) cevapladı
Valla bendede iki defa uçuk çıktı hamile kalmadan önce aldığım ilaç vardı ondan sürmüştüm geçti 20 haftalığız benimde aklıma takıldı doktora da sorayım dedim unuttum bazı kremler kana karışyormş bu zamana kadar bir zararınıgönmedim ama inşallah olmamıştır
-Reklam-
0 oy
9 Mart 2021 (435 puan) cevapladı
21 haftayım benimde çıktı bugün bişey sürmedim nemlendirici sürdüm sadece 
0 oy
9 Mart 2021 (3,529 puan) cevapladı
Canın minicik sürüyorsun zaten sorun olmaz merak etme.. Bende fucidin sürmüşdum. Antibiyotik li krem nihayet hepsi 
0 oy
9 Mart 2021 (1,182 puan) cevapladı
Ben bıraktım artık bişey sürmeyi vazelin sürüyorum sadece bıktım bu neyin nesi böyle anlamadın üstteki kuruyup geçiyor ertesi gün altta patlıyor. O geçiyor üstte 
0 oy
9 Mart 2021 (477 puan) cevapladı
Sarımsak sürün biraz yakıyor ama dağılmasını önlüyor benimde çıktığında ağzınım her yerine sarıyor di sürdüm sadece o yerde küçük kaldı 
0 oy
26 Temmuz 2021 (109 puan) cevapladı
Bende ayni sekilde teramisin sürdüm 2 gün yan etki yapti mi sizde acaba doktora sormakta aklima gelmedi 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 263 göst.
0 oy
1 cevap 267 göst.
0 oy
2 cevap 455 göst.
0 oy
1 cevap 430 göst.

1,512,337 soru

24,667,949 cevap

367,096 kullanıcı

...