0 oy
240 göst.
7 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (169 puan) sordu
Arkadaşlar dünden beri göğsümden sıvı geliyor sizce neden böyle oluyor bir bilgisi olan var mı
Gebelik haftası 34+2

2 Cevap

0 oy
7 Mart 2021 (308 puan) cevapladı
Bendede geliyor 14 haftadan beridir.sakin sikma.bebeyin ilk agiz sutu.bende 35 haftadayim fazlalasdi cok gelmeye basladi.yani korkma normal.
7 Mart 2021 (1,232 puan) yorumladı
Depoluyor musunuz acaba o sutu?
7 Mart 2021 (308 puan) yorumladı
Yok canim oyle olmaz o agiz sutu  sari sivi.doguma kadar geliyor.sikmamaya ozen goster cunki rahmi uyariyor erken doguma sepep ola bilir.bebek dogdukdan sonra ilk sari siviyi emiyor sonra sute donuyor.bagisiklik sisetmi icin onemli sivi.
7 Mart 2021 (169 puan) yorumladı
Bilginiz için teşekkür ederim
7 Mart 2021 (308 puan) yorumladı
Rica ederim
-Reklam-
0 oy
7 Mart 2021 (41 puan) cevapladı
Doğüm yaklaştıkça gayet normal artık süt salgiliyo vücut hata sarı olur şimdi rengi 
7 Mart 2021 (169 puan) yorumladı
Teşekkürler

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 320 göst.
0 oy
3 cevap 374 göst.

1,512,456 soru

24,669,368 cevap

367,171 kullanıcı

...