0 oy
240 göst.
6 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (214 puan) sordu
Kızlar hamileliğim 11 haftadaym tansiyon düşüklüğü yaşıyorum 9-5 oluyo acaba riskli bir durum mu
Gebelik haftası 11
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
6 Mart 2021 (681 puan) cevapladı
İlk haftalarda normal diyor doktorlar. Benimde 8e 4 çıktığı olmustu. Zamanla düzeldi.
-Reklam-

1,512,615 soru

24,671,320 cevap

367,277 kullanıcı

...