0 oy
250 göst.
6 Mart 2021 Hamilelikte Spor kategorisinde (515 puan) sordu
32.haftaya giriyorum Masa başında çalışıyorum cok kasık ağrım da olduğu için hiç yürüyüş yapmadım şimdiye kadar. Yürüyüş yapacak ortamim da yok. Bulunduğum iş yerinin merdivenlerini inip cikmaya başlasam günde kac dakika inip cikmam yeterli olur acaba?
Gebelik haftası 32

1 cevap

0 oy
6 Mart 2021 (311 puan) cevapladı
Ben evdeydim ama hiç yürüyüşe çıkmazdım  son 2 ay hiç oturmadım devamlı yürüdüm ama yinede doğumda çatım açılmadı sezeryan doğum yapmıştım 
6 Mart 2021 (515 puan) yorumladı
Alakası yok mu diyorsunuz?
6 Mart 2021 (311 puan) yorumladı
Bence öyle ama takdiri sana bırakıyorum  ben bir faydasını görmedim 24 saat suni sancı çektim en sonundada sezeryan oldum onca sancı boşuna çekmiş oldum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 679 göst.
0 oy
3 cevap 379 göst.
0 oy
9 cevap 776 göst.
5 Mart 2023 Hamilelikte Spor kategorisinde Badayebru (9 puan) sordu
0 oy
3 cevap 348 göst.
7 Ocak 2023 Hamilelikte Spor kategorisinde Zeynep.2160 (6 puan) sordu

1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...