0 oy
177 göst.
5 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (181 puan) sordu
Arkadaşlar 6+7 haftalık gebeyim tansiyonum düşüyor sebebi ne olabilir  birde zararı varmıdır
Gebelik haftası 6+7

1 cevap

0 oy
5 Mart 2021 (320 puan) cevapladı
Hamilelikde normal tansiyon dusuklugu yukselmesin de benim de cok oluyordu yazin daha cok oluyor tuzlu ayran icin 

Dr sormusdum yapacak bir sey yok dinleneceksiniz demsidi bazilarinda da cok yukseliyor yuksek tansiyonun zarari cok dusukgun degil tabi ne kadar dusdugunr de bakgi 
5 Mart 2021 (181 puan) yorumladı
Büyük 8 küçük 4 bazen 5 e düşüyor
5 Mart 2021 (320 puan) yorumladı
Benim de 8 4 dusdugu gunler oluyrodu tuzlu ayran iciyordum hep evde ayran bulunduruyordum marketde bile alisveris yaparken birden dusuyordu ayakda duramiyrodum bayginlik geliyordu ama iste dusuk tanisyonun bi ilaci yok dusdugunuzu hissetdiginiz an ayaklar yukari kaldirip uzanacaksiniz
-Reklam-

1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...