0 oy
140 göst.
5 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (169 puan) sordu
Mrb arkadaşlar belime ara ara ağırlık var gibi ağrı giriyor ve karnımın alt kısımlarinda da hissediyorum biraz önce de yürürken alt kısımda bir kaç kez batma hissettim ve biraz bekleyip öyle yürüyebildim bı fikri olan var mı
Gebelik haftası 34

1 cevap

0 oy
5 Mart 2021 (1,389 puan) cevapladı

Ağırlık var gibi ağrı giriyor demişsin de ağırlık var zaten :D vajinada ağrı sızı batma var canım bende de normal yani bende 35 haftalığım

5 Mart 2021 (169 puan) yorumladı
Ben bebeğin verdigi ağırlıktan bahsetmemistim  ara ara ağrıyla birlikte sırtıma belime baskı oluyor sürekli olarak gerilme hissi duyuyorum bugün. sanki ağrının verdiği bir ağırlık gibi
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...