0 oy
216 göst.
5 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (131 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 15+1 günlük olduk bugün çok şükür. Bugüne kadar hiç gaz sancim yoktu ama şimdi çok var bunun için ne önerirsiniz geçmesi için ya da ne zaman geçiyor. Cevap verenlere teşekkür ederim 
Gebelik haftası 15+1

2 Cevap

0 oy
5 Mart 2021 (1,935 puan) cevapladı
Maden suyu icin beni o rahtlatiyodu
-Reklam-
0 oy
5 Mart 2021 (781 puan) cevapladı
Maden suyu için çok iyi geliyor. ben ilkkini daha dün yaşadık birde sütü çok tüketmeyin günde en fazla iki bardak için içiyorsanız eğer. Yemek yedikten sonra hemen uyumayın 2 saat geçsin. 
5 Mart 2021 (781 puan) yorumladı
Birde hafif masaj yapın ovalayın karnınızı maden suyu içtikten sonra.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 336 göst.
0 oy
1 cevap 225 göst.
0 oy
8 cevap 864 göst.

1,512,361 soru

24,668,226 cevap

367,113 kullanıcı

...