0 oy
196 göst.
4 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (53 puan) sordu
Kızlar bugün doktor bana suyun azalıyor doğum vaktin geldi diyor ama sancım yok suni sancı verecem olmazsa sezeryan dedi:(
Gebelik haftası 39+5
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
4 Mart 2021 (747 puan) cevapladı
İnşallah normal doğum olur canım hakkında hayırlı bir şekilde olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 454 göst.
4 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hmyr.123 (53 puan) sordu
0 oy
0 cevap 157 göst.
1 Şubat 2021 Doğum kategorisinde Kubes (123 puan) sordu
0 oy
2 cevap 393 göst.
21 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevinçefenur (169 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,202 cevap

367,324 kullanıcı

...