0 oy
293 göst.
4 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (206 puan) sordu
Siddetli sancim var ntsdede cikiyor ama acilma henuz yok diyecek kadar az olmus doktor eve gonderdi acilma olmasi icin ne yapmam lazim

4 Cevap

0 oy
4 Mart 2021 (142 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Duş al hurma ye bide sürekli diz üstüne eğil kalk 
-Reklam-
0 oy
4 Mart 2021 (530 puan) cevapladı
Comel kalk suguat yap merdiven in cik
0 oy
4 Mart 2021 (941 puan) cevapladı
Sancin egerki siddetliysee acilman olur canim bisy yaparak acilma olmazz sabirli ol dua et umarim acilman olur kac hafta gebesin ben ikinciye gtryorum
4 Mart 2021 (206 puan) yorumladı
Insallah olur 39+4 canim hayirlisiyla kucagimiza aliriz insallah
0 oy
4 Mart 2021 (511 puan) cevapladı
Otur kalk hurma ye sıcak suyla duş al bol bol yürü

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 215 göst.
0 oy
9 cevap 368 göst.
28 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Davutduha (35 puan) sordu
0 oy
3 cevap 362 göst.
0 oy
2 cevap 206 göst.
15 Ekim 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde 55-Ozgul-55 (167 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,538 cevap

366,953 kullanıcı

...