0 oy
145 göst.
4 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (258 puan) sordu
Merhabalar normal doğumda atılan dikişte gözle görülür bir iz kalıyor mu acaba ? 
Gebelik haftası 25

1 cevap

0 oy
4 Mart 2021 (6,096 puan) cevapladı
İki doğum yaptım ama iz kalmış mı diye oraya bakmak hiç aklıma gelmedi :D
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 269 göst.
14 Mart 2024 Doğum kategorisinde Anneolcaz (130 puan) sordu
0 oy
4 cevap 532 göst.
3 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nuran.b (19 puan) sordu
0 oy
5 cevap 450 göst.
2 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eslemree (1,161 puan) sordu

1,512,564 soru

24,670,877 cevap

367,251 kullanıcı

...