0 oy
271 göst.
4 Mart 2021 Doğum kategorisinde (220 puan) sordu
Kızlar hamileliğini  ağır  geçiren veya sancılı  geçiren  varmı??
Gebelik haftası 6 ay 25 hafta

3 Cevap

0 oy
4 Mart 2021 (6,107 puan) cevapladı
Çok şükür başından beri ağrım fazla olmadı ilk başlarda tiksintim oldu oda geçti inşallah sorunsuz tamamlarım
-Reklam-
0 oy
4 Mart 2021 (212 puan) cevapladı
Çok agrım olmuyo arada baş ağrısı çok oluyo tabi başlarda bulandıran çok çekmiştim şimdide mide yanması cekiyorum 7 aylığına dayanıcaz az kaldı
0 oy
4 Mart 2021 (701 puan) cevapladı
Ben 29 haftaligim çok şükür çok iyi gidiyor başından beri hiç mide bulantım olmadı hile diyebilirim  sadece bir kaç gündür hafif sanki midem bipanicak gibi oluuor bide belim biarz ağrıyor şükür iyi gidiyor bnm 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 415 göst.
0 oy
10 cevap 550 göst.
24 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ceylan72 (17 puan) sordu
0 oy
4 cevap 605 göst.
21 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gizem Nur Masal (142 puan) sordu

1,512,765 soru

24,673,443 cevap

367,406 kullanıcı

...