0 oy
537 göst.
4 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (45 puan) sordu
Gebelik döneminde gırtlak reflüsü olan var mı? Sürekli kustugum için başladı galiba henüz doktora gitmedim gidince söyleyeceğim yaşayan varsa da belirtilerini paylaşır mısınız
Gebelik haftası 15
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
4 Mart 2021 (29 puan) cevapladı
hamilelikte miyde yanması normal bndede aynı doktorum öyle dedi baharat kızartma ürünlrri acı yemiceksin dedi
-Reklam-
0 oy
4 Mart 2021 (859 puan) cevapladı
Herşey çok normal zaten herseyde bir ad verdiler. Başlığı düzelt sorun kapanid

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 466 göst.
0 oy
1 cevap 540 göst.

1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...