0 oy
213 göst.
3 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Mrb 3.gebeligim 2.kizim 2 yaşında 3.bebeğime 4 aylık hamileyim ve karnımın ıci çok acıyor normal mi
Gebelik haftası 15+5

1 cevap

0 oy
3 Mart 2021 (1,977 puan) cevapladı
Hiç bir fikrim yok ama belki karnın gerildiği içindir bebeğim 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 347 göst.
0 oy
0 cevap 204 göst.
0 oy
6 cevap 490 göst.
24 Kasım 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Haseff (275 puan) sordu
0 oy
4 cevap 610 göst.
3 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Özgis (2,407 puan) sordu

1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...