19+4 haftalığım kahvaltıda 1 ya da 2 bardak süt içiyorum. Ara öğün olarak da her gün 1 kase meyveli yoğurt yiyorum. Yoğurdu sade pek sevmiyorum o yüzden evde hangi meyve varsa yoğurdun içine doğrayıp yiyorum
1,512,350 soru
24,668,003 cevap
367,103 kullanıcı