Canım benimde adet zamanlarım falan da belim çok ağrırdı hamilelikte de çok iyi bir doktora gittim rahmin beline yakın bel ağrın öok olur dedi. Sorun değilmiş sadece bel ağrısı yaparmış.. Seninde öyle olabilir diye söylemek istedim
1,512,754 soru
24,673,370 cevap
367,399 kullanıcı