0 oy
152 göst.
3 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (96 puan) sordu
Arkadaşlar ikili taramanın çıkıp cikmadigi e nabizdan gözüküyor mu ona gore doktora gidicem kanımı bugün verdim dr yarın gel dedi çıktıysa oma göre gideyim diyordum e nabizda henüz göremedim 
Gebelik haftası 12 hf

4 Cevap

0 oy
3 Mart 2021 (177 puan) cevapladı
Çıktıysa görünür e nabızda benm 1hafta sonra göründü 
-Reklam-
0 oy
3 Mart 2021 (1,088 puan) cevapladı
Gözüküyor canim Alfa Fetorotein AFP Serum Plazma yazar
0 oy
3 Mart 2021 (2,213 puan) cevapladı
Canım bende çok bekledim çıkmadı hastaneyi aradım 10 gün sonra sordum çıkmıştı sende mesai saatlerinde ara sor 
0 oy
3 Mart 2021 (1,460 puan) cevapladı
Ben ozelde yaptirdim bir hafta sonra cikti sonucu

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 995 göst.
0 oy
5 cevap 862 göst.
0 oy
2 cevap 282 göst.
0 oy
2 cevap 470 göst.

1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...