0 oy
329 göst.
3 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (46 puan) sordu
14+5 hamile yim dewlet hasdanesinine qittim cinsiyet belli olmaz çok küçük dedi we ikili tarama tesdi isdedi yaptırma dim acaba yaptır sam mi yaptırma sam mi bilmiyorum 
Gebelik haftası 14+5

4 Cevap

0 oy
3 Mart 2021 (24 puan) cevapladı
Bu tür taramalar çok öneli ultrasondan bi farkı yok birde kan veriyorsun o kadar ben ikili tarama testi yaptirana kadar bebek böbreğinde büyüme varmış ultrasonda bakan doktorlar bilemedi ikili taramada cıktı benim ve bebegimin  bütün takibini riskli gebelik perinotoloji yaptı hiç kadın doğuma gitmedim hala böbreklerde büyüme var anne sıvısının her hafta kontrolü oluyor yaptırmasam bilemeyecek bebeğe daha büyük zararları olacaktı belki 
-Reklam-
0 oy
3 Mart 2021 (2 puan) cevapladı
Bence yaptırma ben yaptım çok pişman oldum bebeğini dawn sendromu dedi ve psikolojim bozuldu başka doktora gittim o doktorda ole bisey yok dedi bence en iyisi yaptırmamak 
0 oy
3 Mart 2021 (1,301 puan) cevapladı
Ben yaptırmadm .22 haftanda ayrıntılı ultrasonu yaptır sadece cnm .Onda cocugun tüm organ herseyıne bakıyolar renkli.Sorun var mı yok mu herseyı soyluyolar
0 oy
3 Mart 2021 (502 puan) cevapladı
Ay daha bunu düşünüyormusun 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 708 göst.
3 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde kemsunasy (46 puan) sordu
0 oy
2 cevap 625 göst.
0 oy
5 cevap 655 göst.
0 oy
5 cevap 723 göst.

1,512,350 soru

24,668,003 cevap

367,103 kullanıcı

...