0 oy
261 göst.
3 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (27 puan) sordu
Merhaba hanımlar 23+3 olduk biz sol mememden minicik süt geldi normal mi yoksa doktora mi danismam lazım 
Gebelik haftası 23+3

2 Cevap

0 oy
3 Mart 2021 (1,447 puan) cevapladı
Normal canım sikma asla  bebeğe sakla o sutu çok kıymetli ilk süt 
6 Mart 2021 (27 puan) yorumladı
Teşekkür ederim ☺️
-Reklam-
0 oy
3 Mart 2021 (507 puan) cevapladı
Benim 19 da gelmişti 
6 Mart 2021 (27 puan) yorumladı
Tamam teşekkür ederim ☺️

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 150 göst.
0 oy
0 cevap 108 göst.
28 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulnur Bahar (2 puan) sordu
0 oy
1 cevap 131 göst.

1,512,301 soru

24,667,429 cevap

367,065 kullanıcı

...