Merhaba arkadaşlar Bi sorum var benim Aralık ayında kimyasal gebelik geçirdim yine bugun test yptm pozitif resmini atıcam beta hcgemde 111.82 cıktı yine kimyasaldır diye ümit etmek istmyrm benm gibi olan var mı hamile miyim sizcede bilemedim
1,512,378 soru
24,668,388 cevap
367,122 kullanıcı