Bende ara öğün olarak yiyorum canim doktora felan sormadım ama zarari yoktur diye düşünüyorum bana birsey olmadi sukur iştahla yiyorum çünkü
1,512,655 soru
24,671,928 cevap
367,298 kullanıcı